Sidor

onsdag 24 juni 2009

Tvåtusennionollsextjugofyra






Hundarna har simmat idag. Jag har gått i solen med min muskulöse man. Jag har ätit IKEAS potatis med skinn på. Jag har skrattat och haft en bra dag på jobbet. Jag har druckit brännässlete hos Fina. Jag har kollat på kort på Junie och längtat. Jag har pratat med Cillusbacillus och längtat. Jag har pratat med storasyster och längtat efter att se hennes mage. Jag har ätit en banan istället för vaniljmunk. Jag har sms:at ganska flitigt för att ha krånglig telefon (eller koordination?). Jag har sett framåt och valt att välja "vill" istället för "måste".
Jag har ett väldans bra liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

No sere bra härligt ut mä vattne rykenes ikring hunna, men int vet ja om ja vell bada än it. Men pojka ha gjort ä dum. Å deranne mä brännäslete tytje ja hurdes fögan riskabelt. Å du ha heller int sagt na om hur de smäka, men tystnan kan ju å säge sitt. Vi åt i alla fall surströmming här hennen i går mä Morfars, Mariannes å n'Sven. Vi val 10.p mä båna. Dä ä å bra att du tytje om live. De jär vi å. Morfar Patron

Titti sa...

Såg du mitt sms jag skicka på midsommar? Önskar att jag också kunde välja en banan ibland ist för godis. Ha det bra, ses väl på Västanå snart? KRAM