Sidor

lördag 12 juni 2010

Valpträff!

Storebror Kiddo och hans småsyskon...


Tyvärr en oskarp och hemskt tråkig bild
på en massa bakhuvuden, men det var
den enda jag lyckades ta på alla samtidigt! :)
Något exemplar från alla tre kullarna var där;
Kiddo och Kängan från K-kullen 2006,
Ness från N-kullen 2009
och småttingarna från O-kullen 2010.
Alla med Beau och Ilandra som föräldrar!



Ibland får man låta kameran sticka fram
mellan folks knän för att hinna med att
föreviga de små lössen...


Oyster har fått sig en reprimand
av storebror och är lite skraj...


Idag var vi inbjudna hos Anki Westin på en liten valpträff! Regnet öste ner men vi hade ändå himla trevligt under infravärmen med varma mackor, rabarberpaj och en massa hundsnack! Synd bara att man inte hinner med så mycket som man skulle vilja, ibland känner jag att jag skull kunna sitta i timme efter timme och bara bolla. Det är väl det läger är till för antar jag :)

Eftermiddagen har tillbringats med min syster Kristin, hennes Magnus och deras Karin. Vi har grillat och stoppat i oss så vi blev tvungen att promenera runt i skogen för att vakna till liv igen. Karin har varit en solstråle hela kvällen! Hon är verkligen en lättsam unge, hjärtegrynet.

Imorgon är det min sista semesterdag. Jag ska hjälpa till på Bevaknings-DM:et en stund, anmäla mig till LK2:or i augusti och freestyletvåa i juli, placera alla mina lösa papper i pärmar och rodda inför arbetslivet igen. Ja, sån är jag - planering och todolistor is my thing ;)
Hundarnas klor ska klippas och Obans öron rengöras IGEN, mat ska packas till hans "dagis" Toini och ja... sedan är det ju allting annat också. Men jag är ju ett fan av rutiner och ordning så jag klagar inte!

Nu är det iallafall dags för sista svängen runt huset. God natt!

Inga kommentarer: