Sidor

torsdag 23 september 2010

Ett bra fruntimmer reder sig själv!

Karin och hennes whippar
i onsdags...

Targetstickan fick godkänt av Tia...



Musmattor och targetstickor - homemade. 
Ok, musmattorna är de billiga LÅGIS från Ikea för fem kronor styck. Elva stycken inhandlades för framtida freestylekurser. Pinnar och kulor från Panduro blev finfina targetstickor. 
Jojo, man är inte så dum som man ser ut alla gånger ser ni!


Huvudinstruktören för valpkursen har ju åkt på solig resa men kursarna samlades ändå och fick lite tips om tricks med klicker och hjälpmedel och jag tror de var nöjda för vi ska träffas igen nästa torsdag :) Jag har tur som fått gå bredvid Linnea så många gånger och lärt mig ett och annat nyttigt om att vara instruktör, för jag har verkligen ingen naturlig fallenhet för att lära ut saker. Jisses, fick jag babbla på som jag ville skulle de gå därifrån mer förvirrade än de var när de kom :)


Ååh, imorgon slutar jag tidigt och ska träffa upp Evelyn och Jackson för lite träning av slynglarna. Jag ska nog också lyxa på med att städa hela huset, tvätta och sedan bädda ner mig i soffan då Niklas ska på jobbpartaj igen. 


Men om jag överhuvudtaget ska orka släpa mig till jobbet imorgon är det bäst jag ger upp för idag. Nu är klockan så mycket att jag inte orkar ställa mig i duschen, vilket betyder att jag måste göra det imorgonbitti - USCH OCH BRR! Jag hörde förresten att det snöade i Kiruna... 
Inte deprimerande alls.

2 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Duscha på morgonen är fasansfullt! Avskyr det!

Jenny Manne, Gizmo o Lady sa...

Det måste jag göra, annars står mitt hår åt alla håll om ja duschat på kvällen ;)