Sidor

onsdag 15 maj 2013

Idag har jag och Amos varit i Viksjö och myst tillsammans med mormor och morfar. Han har tyvärr varit lite sämre idag igen så imorgon ska vi till Vårdcentralen för en koll, vi vill ju att
detta elände ska ta slut någongång! 



Börjar med att rota i lådorna :)

Busar med gammelmormor!

På vägen hem från "Gammprästgårn" där gammelmormor och gammelmorfar bor stannade vi till hos kusinerna Karin och Idalisa och tittade på deras killingar som blivit så stora!

Cirkus Karin!








Och ett stenkast bort bor en jätteflock med får! :)













Såhär såg det ut när jag skulle lasta
in vagnen i bilen ikväll, kattrackare! :)

Jag har ett litet dilemma med den nya bilen, om man har vagnen med sig ryms bara den lilla tygburen :( Argh, sånt blir jag galen på! Vi får se hur vi löser det, för hur i hela friden ska jag annars tillbringa min framtida eventuella mammaledighet om jag inte får plats med både vagn och hundar?! 

Inga kommentarer: