Sidor

torsdag 5 december 2013

Att bo hos sina föräldrar ...


... är iallafall för mig inget problem!
Jag blir bortskämd med så god mat och uppassning av sonen så jag kan ta en sväng med odjuren, dessutom trivs jag i deras sällskap och samtalsämnena tar aldrig slut eller blir tråkiga. Nää, men man kanske skulle ta och flytta hem igen på heltid? ;) De tröttnar nog på mig långt innan kan jag tänka!!


Junie & mommen bakar peppisar ...

Jag & Hedda slappar i soffan ...

Amos ser till att knäcken stelnar
som den ska ... :)



Puss på dig!
Han har absolut inga problem med att
smeka henne på kinden eller pussa
henne på munnen, hon är ju
såååå mjuk!



Till och med händerna är mjuka ...

Gammelmorfar och Hedda språkar ...

Jamen, julen smyger sig allt närmre och jag ser så mycket fram emot helgerna i år också. Gudsonen och hans föräldrar (och Juras mormor!) kommer upp om knappt två veckor - wohooo! Jag längtar ihjäl mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag tror jag också har sagt det förut men du ska veta att när och hur ofta du än kommer så är du välkommen och en livsförhöjare. Det är värre då ni far då känns det tomt.
Sköt om och lev väl!
Offan!