Sidor

onsdag 1 januari 2014

En stund på gården...

... för att lufta oss lite från allt stök och bök inomhus med att städa och tvätta efter jul och nyår. De sista gästerna har lämnat torpet och den ende vi väntar oss nu framöver är lillebror, fast han kan få ta ett par dagar till på sig så jag orkar packa klart allting både till honom, mig och Niklas och Amos. Magen är i stort sett som en stenhård badoll för jämnan, men något mer som tyder på att en förlossning skulle vara annalkande är det inte :(
Bäckenet får ta rätt mycket stryk i den här halkan, så fort man tappar fotfästet ilar det "ganska obehagligt" från ädlare delar ut i benen. På nätterna får jag sova med en kudde under ryggen för att avlasta höft och bröstrygg, men jag vaknar ändå alltid av att det värker så förbaskat. Mycket stryk från kroppen ta av en graviditet så snabbt inpå en annan - och då är jag ändå fullt frisk och vid god (nåja) kondition! Vojne...


















Nu välkomnar vi år 2014!
Jag ska ta tillvara på tiden jag får detta år med mina barn och min man och så hoppas jag att jag hinner utvecklas mycket inom hunderiet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi vänt nog like mytje sûm du vi å, men vi ha fûl int like ont.
Pass på å vil sû fort du kom åt. Dä kan behöves länger fram.
Kram på er allehop!
Offan!