Sidor

måndag 20 juli 2009

Ny familjemedlem!

Liten skit...


Jag vill ju va som du-u-u-u...


Whippetstil ...




Inte hos oss då, utan hos Niklas moster. Där har lilla Sami flyttat in, en blå whippet -vilket jag aldrig träffat förut (tror jag)- och han kommer från kennel Maria's Beautiful i närheten av Stockholm. Söt som socker naturligtvis och luktade valp så man blev alldeles vimmelkantig.
Nu börjar det närma sig för N-kullen på Aussie Actions också! Jojjomen, till helgen är det beräknat och min och Niklas resa till Stockholm blev inställd så jag hoppas att jag får stirra mig trött på små kelpiegrisar :)

3 kommentarer:

Malin sa...

Asså allvar, är hunden blå? Ska den vara så? Har dom kollat att han inte är sjuk eller så? ;) Skulle ni till stockholm? Ska en av de små tussarna få flytta in hos er?

Anonym sa...

Ja, no ä valpa fin, men ja må ha uderliga referenser för ja fo mest skit å pisslukta ti nasan når ja tänk på dum. Å de va ju int va ja hadde tänkt nu då ja sett alldeles ensam häri obögda. Mora ä däri Berit neri Bergeforsen på na käringprat å n'Jon däri söstra i Älandsbro. Sjålv ha ja sitt på na rymdprogram i 2. timma. Nu sku ja göra gymm å sen duscha å sen fo ja fell si om ja ä go tell å halle mä vaken tess mora ä tebakars. Ha ä! Å sköt om i! Käret Morfarn!

Karoline & Grabbarna sa...

Fy rakarns vilken söt...