Sidor

onsdag 7 mars 2012

Blommor, barn & bråkiga hundar!

Imorgon åker kärmor hem! :( Men jag har fått rå om (läs utnyttjat) henne i nästan två veckor iallafall. Hon har skämt bort oss med barnvakt, hemlagade mustiga grytor och nybakta bullar! Idag var vi hem till mina föräldrar över lunch så även de fick träffa henne en stund. Mamma bjöd på älgfärsbiffar med hembakta hamburgerbröd, mmmmmumma! 

På fredag åker vi till Stockholm och huserar hos Niklas pappa över helgen, mysigt, men som vanligt gruvar jag mig för bilresan och särskilt nu i sportlovstider. Jag undrar lite hur vårigt det är där nere, jag hoppas på att kunna sitta lutad mot husväggen och lapa lite sol :)




Imorgon ska då väskor packas till alla familjemedlemmar, Volvon ska hemservas med olika vätskor och mackapärer, locket ska läggas på brunnen och so on...
I arla morgontimma åker vi ut till MBHK för kursplanering och lite hundträning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska själv ner till Stockholm och jag har beställt fin väder så du kommer nog att bli nöjd =)
/meit

Anonym sa...

Tack för besöket det var endast roligt att få ha er här och att få rå om lille Amos några korta minuter.
Carina tyckte förstås att det var jättejobbigt med mat och barnpassning, men det glömmer hon till nästa gång!
Om du oroar dig för resan vad tror du då att vi gör?
Allt nog skall ni ha en god tur och en nöjsam vistelse där nere.
Hälsa också från oss, varma kramar från oss till er!
KÖR VÄRNOMT!