Sidor

fredag 16 mars 2012

Jamen som vanligt så hann jag inte ens med hälften av det jag borde gjort idag, men jag fick iallafall handla ifred (innan alla andra fredagshandlare kom) på ICA Maxi, ett kort men lyckat träningspass i sol (och gyttja) på SBK och nu trerätters med stort glas rött (för att fira/sörja att jag  helt slutat amma) ...

Imorgon är det arbetsdags och sedan samkväm med Linnea&Jonas&Sam, sedan opp iväg och jobba igen. Men nu när pojkens somnat för natten och sambon lagt upp benen på vardagsrumsbordet med laptopen i knät ska jag unna mig en lååång och het dusch alldeles allena, LYX!



1 kommentar:

Anonym sa...

Offan sa:
Du är väl unt såväl vinet som ledigheten, men det är kanske bra att komma in i rutiner igen, även om de har en tendens att ibland bli rråkiga. Mor och jag lever upp i det vackra vårvädret, funderar i dag på att plocka fram grillen och göra en vår invigning ute på altan. Ser fram mot när vi kan träffas och ha en grillmiddag. Skall också prova att skotta fram skorstensgrillen där ute,om det går?
Ha det gott och sköt om!