Sidor

lördag 28 april 2012

Tjockisar är vi allihopa!

För inte så längesedan, närmare bestämt dagen efter Matfors BHK's ungdomssektors freestyletävling - skämtade klubbens kassör Björn om att om man hade svårt att bli gravid kunde man ju alltid gå med i ungdomssektorn! Då hade Hanna precis avslöjat att hon skulle bli en tjockis, och jag och Jenny hade ju klämt fram våra ett halvår tidigare. Nu är det nästa medlem, även om hon precis flyttat :) Linnéas lille/lilla är ännu bara typ femton, sexton veckor och hon har det roligaste kvar! Men jag saknar dem sååååå mycket och har inte riktigt förlåtit flytten än...



Hanna Ladare, Linnea, Malin, Therese (nästa????), Jenny CHECK,
Angelika CHECK, Hanna bakom kamera 1 CHECK och Linnéa bakom
kamera två CHECK...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har ju aldrig varit med barn men lite tjock har jag ju alltid varit i stället och vad jag kan se av bilden är det väl inte någon som är tjock men väl glad i stället.
Ha en bra dag, önskar Offan!
Här vräkte solen in ljuset i datorrummet redan kl:6 Ute -3,4gr

Hanna Nyman sa...

Haha, ett vinnande koncept! Vi måste ju säkerställa näsa generation till Ungdomsgruppen:)

Grattis Linnea! Hoppas hon flyttar tillbaka snart!

Linnea sa...

Jag har knappt förstått flytten själv ska jag tala om för dig! Men det rullar på :)

Tack Hanna!
Saknar er alla!

Hanna Nyman sa...

We miss you tooo!