Sidor

tisdag 14 augusti 2012

Idag har vi haft pizza -och Allsång på Skansen-dag!
Jag hade sådant sug efter pizza, men som vanligt när man väl sitter där med den framför sig så känns det plötsligt inte lika lockande... 

En och en halv veckas knegande, som Linnea brukar säga - innan min bästa Fam och Tynn kommer! Och sedan åker vi ner till kärmor och hänger några dagar, wohoo! Niklas börjar på sitt nya jobb i början på september, samma dag som jag börjar åtta veckors ledighet!! :D Sen ska jag tillbaka till Drakborgen och jag längtas!














I helgen var vi ju på Kelpiespecialen, Oban och jag. Kennel Aussie Action's plockade hem massor av fina placeringar med tre syskon ur O-kullen och så Julia från P-kullen (kusin till Oan och halvsyster till Tia). En toppendag med strålande sol, fina hundar, trevlig tillställning och härliga människor! Tyvärr grusades vår fina dag litegrann av att Anna-Karin råkade tanka sin mans dieselbil med bensin så den havererade i Huddik :D Såhär efteråt är det hysteriskt roligt (då vi vet att det går på försäkringen), men jag var hiskeligt trött på lördagnatt då jag stupade i säng efter att ha varit igång i tjugoen timmar ;)



Inga kommentarer: