Sidor

söndag 3 november 2013

Hedda!


En sådan mysig helg vi haft!
I lördags åkte vi raka spåret till Älandsbro och familjens senast tillskott; lilla Hedda Marie. Hon var som väntat helt ljuvlig - och otroligt lik storasyster Junie! Tänk att vi har ännu en i den lilla barnskocken, det är ganska fantastiskt... Och dom blir bara fler och fler, även fast det nu kanske blir en liten paus tills vår lillerbror börjar yngla av sig :)




Junie var på bio men Amos kunde ju då rota omkring fritt bland hennes åtråvärda leksaker och tyckte väl att Hedda var sådär lagomt gullig i några sekunder. Jura fick äntligen härja loss med en annan hund, Oban är ju inte direkt så mycket för att leka annat än att springa tillsammans. Än, iallafall.

Rock & Jura

Efter att ha hängt hos söstra några timmar åkte vi vidare för att tillbringa kvällen i Viksjö med god mat och gott och myshäng i soffan, jätteskönt och välbehövligt. Eftersom både jag och Niklas jobbar till helgen ska Amos få vara där igen, vilket han redan ser fram emot :) 
Vi åkte hem ganska tidigt imorse för att hinna handla innan resten av Sundsvall vaknade och sedan har vi haft främmande av "gammelmoster" Karin med familj och hundar. Amos och jag bakade banankakemuffins med chokladfrostning som blev såååå goda!



Full koncentration!

Yummie!!

 Nu är det alltså bara resten av söndagskvällen kvar; lite tvagning av några tvåbenta familjemedlemmar, nattning av småbeningar och sedan ska jag lägga mig raklång i soffan och ladda inför veckan.  




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller bara med, fler och fler men hoppas även jag på en "brake" efter nästa lillebror. Inte bra med för många på en gång, man måste också hinna tillgodogöra sig dem och låta dem smälta in.
Ha det GOTT och sköt om!
Offan!