Sidor

söndag 24 januari 2016

Hårfager gosse VS moderskap 0-1!

Vad skönt att det äntligen är söndag!
Imorgon är jag och pojkarna lediga och jag hoppas det blir fint väder så vi kan åka pulka, eller åtminstone få oss lite frisk luft. I onsdags försökte jag bota min huvudvärk med en migräntablett och började må fruktansvärt illa, det gick dock över en stund men kom tillbaka framåt kvällen med besked! Många besök på damrummet under torsdagen och fredagen och tillslut började jag även kräkas, blä! På lördagen kände jag mig ändå bättre och tog en liten promenad med hundarna bla, ringde också min chef och meddelade att jag ville jobba. Efter middagen tog jag en dusch och kände mig inte alls så fräsch som jag tyckte jag borde. Någon timme senare kom de tre sojanuggetsen jag åt till middag upp, och resten av de få råvaror jag ätit under dessa dagar! Mådde nästan sämst på lördagskvällen. Sov dock som en drottning och känner mig mycket, mycket bättre idag! Amos fick också en liten släng men är nu pigg och glad!

Henning har gått bärsärkagång som brukligt är på kvällskvisten! Jag har lyckats klippa hans lockar (vem försöker jag lura? Han har lika spikrakt hår som jag, stackarn.) under protester och mutning och grin och skrik. Han ser ut att ha blivit tre år åldre!
Nu närmar vi oss nattning, en tur ut med de otroligt snälla vovvarna som beskedligt hållit sig undan och stilla under dessa fyra dagar! Imorgon hoppas jag få smita iväg på en tur med dem medan ungarna härjar med svärmor. 







1 kommentar:

Moster sa...

Hihi! Man får ju flashbacks! Sonen i badkaret, mamman med saxen och sonen i " duschtrans ".. Sonen i " filmtrans ", mamman med saxen.. �� / Gammelmoster ��