Sidor

tisdag 17 september 2013

Tisdagsledigt ...

Regnet öste ner imorse då Amos och jag vaknade till en oplanerad ledig dag. Jag dukade fram gofrukost och sedan satt vi under mitt täcke i soffan och kollade på barnprogram medan brasan sprakade och spred värme. Vardagslyx!

Efter en blöt men varm promenad har vi haft Moster Ingela, Junie, Moster Camilla, Tia & Rock här, ännu mera vardagslyxigt! Nu inväntar vi Linnea och hennes flock. Jag kan inte tänka mig något bättre sätt att fylla min oplanerade dag med än familj och vänner :D









1 kommentar:

Anonym sa...

Kastet ser proffslikt ut, men efter återtagande av bollen syns den inte vara lika trevlig. Jag har alltid tyckt du ser stor ut och vagnen liten, men nu då jag ser Amos bakom vagnen förstår jag att det är vagnen som är liten, han är ju bara två år och når ändå upp.
Ha´ä bra å ä rädd om I!
Offan!