Sidor

tisdag 11 mars 2014

En dag tillsammans med kusinerna ...

En oplanerad måndag efter en lugn och skön helg går ju inte för sig! Så jag och pojkarna och hundarna åkte mot Härnösand efter att i släppt av Niklas på jobbet. Hela dagen tillbringade vi hos dem och gjorde i stort sett ingenting annat än umgicks... Junie och Amos såg vi bara till när det var lunch eller mellanmålsdags, annars lekte de så bra på övervåningen. Det är ju himla bekvämt att jag och Ingela är föräldralediga tillsammans måste jag säga!


Myser med Henning!

Hedda diggade inte plommonpuré ...

Fotograf: Junie!

Den äldsta & den yngsta kusinen!

Dum & dummare :)

Charmtrollet!

Puss på dig syrran!



Idag är jag inte någon glamourös morsa direkt! Både grabbarna vaknar flera gånger under natten - och det är ju inte samtidigt heller. Jag somnar om på två röda så fort jag stoppat om dem/ammat, men helt ärligt känner jag mig lite disträ och avtrubbad just nu :)
Amos är lämnad på dagis idag så jag ska faktiskt ta mig ner till Birsta City och inhandla lite ny makeup, kan ju verkligen behövas som sagt ... Sen ska vi möta upp Linnea och alla hennes flickor för en rask barnvagnspromenad! Och sen, ja - då är det dags att hämta man och barn och göra middag och sen ska Niklas iväg på träning och då är det tvagning och nattning och rastning och lite småpyssel innan också denna dag är slut. Och jag älskar´t! 

Inga kommentarer: