Sidor

tisdag 24 juni 2014

Semestervecka!

Niklas har en vecka ledigt för att kunna delta på årets aikidoläger. Men det börjar inte förrän på onsdag så vi har två dagar att bara njuta av att det är semester... Det finns ju alltid saker att göra när man har hus och det ligger och skaver i bakhuvudet, men dessa två dagar tänkte jag strunta i min plikt som projektledare och bara lata mig, göra sådant som jag tycker om; vara med hundarna, leka med barnen, äta god mat och ta en tupplur om och när jag vill. Jag är inte så bra på det, måste träna... :)

















1 kommentar:

Anonym sa...

Nu var det länge sedan jag tittade in här och det tar en stund att läsa ikapp! Medan jag gör det skrattar jag halvt ihjäl mig åt dina ögonblicksbilder på hundarna. De är underbara. Kul att se bilderna på barnen och familjelivet också. Ni verkar ha det toppen ute i Maland. Sköt om dig!

Sommarhälsningar från Judit