Sidor

onsdag 4 juni 2014

Sicken regnig onsdag!



Amos är på dagis idag och precis då jag börjar se ordentliga framsteg i avlämningen är det dags för sommaruppehåll :) Han går två dagar nästa vecka och sedan till hösten är det dags för nästa avdelning. Det känns stort och lite läskigt, iallafall för mammsen. Men han är tydligen väl bekant med både lokaler, barn och pedagoger så det torde inte bli några problem. 

Henning har upptäckt sina fötter!


Och han har upptäckt att andra barn är
så himla roliga! De låter mycket och är
nästan aldrig stilla :)


Idalisa fixar frillan!








Vaktar morsdagstårtan!

Mina häftiga föräldrar!

Vad härligt det är med sommar! Jag lyckas glömma det varje år - att det faktiskt är helt underbart. Men att kunna ha dörren öppen och låta hundar och barn gå som dom vill underlättar ju vardagen väldigt må jag säga... Däremot lyckas jag dessvärre också glömma den förbaskade allergin som blommar ut strax innan midsommar och förpestar promenader och diverse andra uteaktiviteter. BLÄ!

Inga kommentarer: