Sidor

fredag 8 augusti 2014

Nya stigar...

Min telefon gled ur tröjan och rakt ner i backen för två veckor sedan. Skärmen sprack och det går inte längre att lägga ut bilder på nätverket Instagram :-( På Instagram har du en profil där du kan lägga in bilder under dagen med text, som en liten och smidig blogg ungefär, men den baseras i huvudsak på bilder. Jag är helt klart beroende av Instagram! Varje kväll ligger jag och går igenom dagen och får tex se vilka mysiga stunder jag haft med mina grabbar, att pionen slagit ut eller kanske en bild på hundarna när de badar...
Det kostar just nu för mycket att reparera telefonen så Instagram får ligga vilande, tyvärr, jag tycker den är en guldgruva och jag har väl uppåt 2000 bilder där. Suck!

Men inget ont som inte har något gott med sig; nu får jag uppdatera bloggen oftare och dokumentera härigenom vad pojkarna och vi gör ❤

Bilderna nedanför är från ikväll då jag hittade en ny stig med härlig utsikt! Det var fantastiskt skönt väder och hundarna var överlyckliga... Efteråt lämnade vi av Oban hos min vän Anna-Karin som ska ställa honom på Kelpiespecialen imorgon medan jag jobbar. Spännande!

Just nu är husen strömlösa här på Malandsvägen, samma hände igår, säkert åska någonstans...

Inga kommentarer: