Sidor

fredag 7 maj 2010

On fridayevening...

Kolla vår "lilla" kelpietik ;D
Fantastiska Ilandra köpte helt och fullt
Tias närvaro efter lite inspektion.
Rara Tia köpte Ilandras ledarskap rakt
av och försökte smöra med lekinviter.
Man blir så glad av att se hundar fungera ihop!



Imorgon åker jag buss till jobbet.
Inte för att en halv flaska Viña Maipo skvalpar i min mage, utan för att jag bara älskar att luta pannan mot ett durrande plexiglasfönster och beundra folks minibakgårdar i Bosvedjan.
Mina fingernaglar är ilsket röda (väldigt o-Angelika) ... likaså min hårbotten för den delen.

Och varför finns det inte alkolås på bloggar? Vad som helst kan ju hamna här i det här tillståndet.

Zzz...

3 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Hihi, nej nej, inget alkolås på bloggar!

Lill siss sa...

Du måste ändra presentatione, nu har ni ett hus!!!! Puss och Kram Vi saknar er! <3

Brorsäään sa...

Nu är ju inte jag något proffs inom de här med glas, men jag tror inte glaset i en buss är plexiglas...