Sidor

lördag 8 september 2012

Tänk att jag har flera veckor kvar att umgås med Amos hela dagarna! Vi försöker ta vara på tiden genom att hitta på massor med roliga grejor, mysa i soffan, leka med hundarna och hoppa i sängen!
Snart börjar han ju på dagis och vi ser fram emot inskolningen! Men tills dess måste vi ju uppdatera garderoben litegrann med galonkläder och mockasiner och sånt där som behövs :) Här om dagen kom lite välbehövliga kläder med posten från farfar Bosse och bonusfarmor Eva, tack så otroligt mycket!

Kasta bollen´rå!

Duktiga killen som står och står
men aldrig går :)

Det är tydligen helt okej att gå ifrån mamma,
men det blir liv i luckan om mamma går ...




Fredagskvällen gick i latmaskens tecken! Jag hade tänkt fredagsstäda huset, byta sängkläder, tvätta lite och tända ljus och kanske till och med en brasa. Men efter att ha irrat omkring med en massa annat under dagen räckte orken bara till att göra hemmagjord tacopizza - som blev helt OK men jag är inte så sugen på att göra det igen. Pjuh!
När Amos somnat såg vi äntligen filmen Red Dog, helt okej men alldeles för gråtmild och snutteplutte för min smak, boken är mycket bättre! 




Idag har jag jobbat på Drakborgen och jäklar vad roligt det var! Så kul att få använda hjärnan igen efter att ha städat och gått som en zombie hela sommaren :)






I kväll har jag och Amos varit med Malin, Maggan, Wilma, Tilde och Tuva och fått tacos :) En jättemysig kväll som vanligt och som avslutning provade vi på lite moment ur rallylydnaden. Ganska roligt faktiskt och jag tror jag ska prova det med Tia så småningom. 


En trött, kall och blöt liten pojke med
apportbocken i famnen tittar på
fåglarna ...

Fina glada vilda Wilma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha det trevligt, men nog tycker jag det låter som tacos är ofta återkommande på menyn i alla dess underliga former. Tänk på att man kan få skörbjugg av ensidig kost, och då blir det svårt att gå??
Varma kramar till er alla!
Offan!