Sidor

fredag 19 juli 2013

SEMESTER!

I onsdags på min sista arbetsdag inför semestern satte jag mig i bilen 05:45 för att åka från syrrans hem i Älandsbro eftersom vi sovit där över natten. På en gång jag klev utanför dörren fick jag en riktig höstkänsla i kroppen, det var sådär kallt och friskt i luften som det bara är den årstiden och jag älskar det! Många människor får ångest inför hösten och tänker bara på den kommande mörka vintern, men jag är en av dem få som mår lite sämre på våren istället. Såklart, jag ska alltid vara annorlunda :) 
Den här hösten och vintern ska det hända så otroligt mycket spännande att jag knappt kan bärga mig! Och visst blir man inomhus mer under de kallaste månaderna, men i år hoppas jag kunna ge mig ut i skidspåret lite oftare då jag samlat på mig den nödvändiga utrustningen sedan förra säsongen :)

Amos är en riktig vilding och ger oss så många skratt om dagen! Det är sådan skillnad på honom nu och hur han var i vintras och det är helt otroligt vad fysisk dålig hälsa påverkar allt från motorik till tal... Nu tycker jag han lär sig allt i rasande fart!








Idag ska vi njuta av att vara hemma och försöka städa upp i huset efter förra helgens kalasigheter. Vi har ju dessutom bott borta hela denna vecka så allt är liksom kvar som det var när vi lämnade det :) Men först ska jag släppa ut äventyraren som har tjatat om UTE sedan frukosten var avklarad!

Inga kommentarer: