Sidor

onsdag 3 mars 2010

Ett Foto I Timmen!

07:00-tiden
Sängen är så stor och ensam när husse är på utbildning! :'(
Men jag kan iallafall duscha så länge jag vill utan att
någon klagar...



08:00-tiden
Min garderob ser förskräcklig ut. Har jag sagt att jag
vill flytta och ha en walkincloset?
Tänk att man kan ha EN hund och ett trettiotal koppel...



09:00-tiden
Tia och jag skottar framför nödutgångarna
på Drakborgen. Att vara fastighetsansvarig har
sina fördelar! :)



10:00-tiden
Vi får roliga grejor med posten och skrattar gott!

11:00-tiden och 12:00-tiden går åt att
serva gäster och äta lite lunch...


13:00-tiden
Vi kastar lite boll och smyger på varann...


*bonusbild*


14:00-tiden
Vi tar en promenad runt plätten i Bergsåker,
men de breda promenadvägarna existerade
inte längre utan vi fick pulsa fram i knähög snö. *morr*



15:00-tiden
Tia har fått ett tuggben som luktar apa. Jag tar
några huvudvärkstabletter och lutar mig
tillbaka på de fina kuddarna jag ärvt efter farmor.
Det resulterade i en vila på TRE timmar!!
Vaknade av att chefen ringde som tur var...



19:00-tiden
Tar en promenad till Sjögatan med Tia och
köper hem sushi. Får världens blodsockerfall
på vägen hem och blir tvungen att trycka i mig
fyra bitar, sittandes på trottoaren.
Jag fick tunnelseende och blev
totalförvirrad.
PINSAMT!
Den sista biten kändes som ett maratonlopp
och jag var genomsvettig när jag kom hem.
Lite läskigt var det faktiskt, jag kunde lagt mig ner
och somnat på stället.



20:00-tiden
Vi tänder ett ljus för min väns hund.
Linnéa kommer förbi på kaffe med sin
flock och det resulterar i en sönderbiten
rosett (men vad gör det, jag har ju så många, HAHAHA)
och lite kissmarkeringar ;)




21:00-tiden
Lilly & Tia ...


22:00-tiden
Avslutar min dag med lite Victoria Stillwell
och puckade hundägare.
Imorgon är jag ledig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va ja kan si tå dehanne bildern så unnres ja om it Tia ha vure snyggare vit. Å n'dan Sverige mössa si fale stor ut på däg. Du kan ta'a i hittan om du vell val fria. Ha du fott Mängdrabatt på nan hunbehörs butik?
Sköt om i å må väl!

Krutrut-Lisa sa...

Tänk, nu har jag varit med dig en hel dag nästan. Ja, fick ingen sängsovarbild men en heldag räckte. Tack för den!

KRAM LISA